Wednesday 14 December 2011

Berhutang budi pada si dia . .

Assalamualaikum . . aku story sket at blog aku . . mmg m'yedih kan buad aku . .
aku kenal si dye mase bulan 8 2010 . . time tu puase , mula2 aku nan dye hnye kawan biase , first jumpa at umah aku time raya . . ta lame kemudin tu aku tngkap love nan dye . . aku mmg sayang gler at dye . . dye byk tolong aku time aku susah . . selama setahun kite couple bnyak dugaan aku nan dye lalui . . akhirnye aku dengan dye putus salah aku sebab aku curang . . but aku tetap kawan mce skunk . . but selepas aku putus nan dye . dye banyak brubah , hidup dye makin lame makin hancur . . ini semua krna aku . . aku nie bodoh aku ta hargai p'korbanan dye . .sekarang dye dah ta duduk muar because msuk tu secret kerana kne tuduh secret seorang budak pmpn tapi kenapa budak pmpn sngup buad mcm tu apa salah dye smpai buad mcm tu, mmg tade hati perut . bertaubat lahh sebelum pintu taubat tutup . .

kali nie mmg pedih bagi dye . aku nak tolong but aku ta mmpu buad seorang . aku hanya mmpu b'doa pada ALLAH . . dye maha m'getahui . . aku b'serah pada dye but aku akan brusaha semmpu yg boleh . . nie jnji aku !

YA ALLAH . aku rindukan dye . aku nak dngar suara dye yg manja, selalu cakap syang at aku . .
aku nak jumpa dye sekali pun ta ape lahh jnji aku jmpe dye . . lindungi dye YA TUHAN . . tolong bebas kan dye ! ! 



msg nie dye bagi at aku time tu aku sakit 
Izinkan dri yg tak smpurna nie mnjadi slimut mu, mnjadi bntal mu yg lembut, mnjadi stokin bagi kakimu, mjelma ddlam mmpimu brsama keindahan bunga2an . . . izinkan dri nie mnjadi payung tuk mu b'teduh . . slamat malam smoga cpat sembuh . . muaaaaaahhhh bsama cinta yg tak bblah bagi . . aku masih mnyayngimu n mcintaimu kyrah . .


No comments:

Post a Comment